Άξονας 2ος: Αλλαγή και εκσυγχρονισμός της λειτουργίας, αλλά και της νοοτροπίας του Δ.Σ.Α.

➤ Ριζική αναδιοργάνωση της λειτουργίας των Υπηρεσιών / Διευθύνσεων / Τμημάτων του Δ.Σ.Α.: Ο Δικηγόρος πρέπει να διαβαίνει το κατώφλι του Συλλόγου του και να αισθάνεται ότι μπαίνει «στο σπίτι του» και να εξυπηρετείται άμεσα, αποτελεσματικά και ουσιαστικά. Σε κάθε μορφής επικοινωνία μαζί του: τηλεφωνική, ψηφιακή, δια ζώσης.

➤ Λήψη από τα μέλη πρακτικής, έγκαιρης και «φιλικής προς τον χρήστη» πληροφόρησης, τόσο για θέματα επικαιρότητας, που τον αφορούν άμεσα, όσο και για λειτουργίες, εφαρμογές, προθεσμίες κ.ο.κ. Εκ βάθρων αλλαγή της μορφής και της λειτουργικότητας της κεντρικής ιστοσελίδας («dsa.gr») με βάση τα ανωτέρω. Αναβάθμιση της τακτικής ψηφιακής ενημέρωσης των μελών («newsletters»). Πίνακες και υπενθυμίσεις με το σημαντικό «καλεντάρι» κάθε μήνα.

➤ Διαρκής δωρεάν επιμόρφωση και κατάρτιση για όποιους το επιθυμούν.

➤ Διοργάνωση επιστημονικών και επιμορφωτικών δραστηριοτήτων (σεμιναρίων, ημερίδων, προετοιμασίας ασκουμένων για τις εξετάσεις για την λήψη της άδειας κ.ο.κ.) με δωρεάν πρόσβαση και παρακολούθηση σε όλα τα μέλη του θεσμικά και σε υψηλό επίπεδο από τον Δ.Σ.Α.

➤ Δημιουργία «help desk» για την καθημερινή υποβοήθηση του Δικηγόρου σε όλα τα ζητήματα που τον αφορούν, την απάντηση σε ερωτήματα και την επίλυση προβλημάτων, κατά βάση με την χρήση των ψηφιοποιημένων δυνατοτήτων. Τακτικές και πλήρεις εκδόσεις, ενημερωτικά σημειώματα κλπ. 

Τα προαναφερθέντα οφείλουν να παρέχονται θεσμικά από τον ίδιο τον Δ.Σ.Α. και όχι από τους υποψηφίους προς άγραν ψήφων και εν είδει «εξυπηρετήσεως».

➤ Ο Δ.Σ.Α. να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των μελών του και να τους παρέχει ανταποδοτικές υπηρεσίες και παροχές. Αναβάθμιση των υφισταμένων – ενίσχυση με καινούργιες.

➤ Επέκταση του Εκπτωτικού Προγράμματος για τα Μέλη του Δ.Σ.Α., κυρίως με συνεργασίες με εταιρίες που προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες, που άπτονται της καθημερινότητας του Δικηγόρου (μεταφορές/μετακινήσεις, εξοπλισμός γραφείου και υλικοτεχνική υποδομή κυρίως νέων τεχνολογιών κ.ο.κ.)

➤ Αναβάθμιση της Τράπεζας Νομικών Πληροφοριών «ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ» και της Βιβλιοθήκης του Δ.Σ.Α., με συνέχιση του επιτυχημένου έως τώρα έργου τους, αλλά και παράλληλη επέκταση της ύλης, του περιεχομένου και των συνεργασιών τους.

➤ Συμμετοχικότητα, διαφάνεια (ιδίως στους “πολύπαθους” θεσμούς των διορισμών Νομικής Βοήθειας, Αρχαιρεσιών Σωματείων κ.ο.κ.), τάξη, αξιοκρατία, θεσμική ανανέωση (και με σχετικές αλλαγές στον Κώδικα Δικηγόρων).