➤ Προώθηση της ψηφιοποίησης της δικαιοσύνης, όμως με ευκολία πρόσβασης και με βάση την αρχή να υπηρετεί η ψηφιοποίηση τον Δικηγόρο και όχι το αντίθετο και χωρίς «πισογυρίσματα» εκ μέρους της Πολιτείας, των Δικαστηρίων κ.ο.κ. (όπως συνέβη π.χ. με τα πιστοποιητικά, με το Κτηματολόγιο κ.ά.). Η δε σωστή και προσήκουσα επίτευξη των ανωτέρω θα οδηγήσει επίσης και σε πραγματική επιτάχυνση της απονομής δικαιοσύνης.
➤ Επαναφορά του συστήματος ενημέρωσης του Δικηγόρου για την έκδοση αποφάσεως με SMS, ορθή και έγκυρη λειτουργία των ψηφιακών πινακίων «real time» σε όλες τις διαδικασίες και δικαιοδοσίες.
➤ Αποφυγή λήψης αποφάσεων από την Διοίκηση του Συλλόγου αναποτελεσματικών και «για το θεαθήναι» και τις εντυπώσεις, που μοναδικό αποτέλεσμα έχουν να πλήττουν τον Δικηγόρο της πράξης. Δυναμική διεκδίκηση απέναντι στις όποιες εξουσίες, με γνώμονα όμως το συμφέρον του Σώματος και όχι προσωπικές επιδιώξεις, ατζέντες και στρατηγικές [κλασσικό παράδειγμα: οι άσκοπες και αναποτελεσματικές αποχές με τον τρόπο που τις βιώσαμε τα τελευταία χρόνια]
➤ Επίταση πειθαρχικού ελέγχου υπαλλήλων Δικαστηρίων ή εν γένει δημοσίων υπηρεσιών, Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών γραφείων για την εξάλειψη φαινομένων αδικαιολόγητων καθυστερήσεων, άρνησης εξυπηρέτησης, απρεπούς συμπεριφοράς και αναιτιολόγητων αρνήσεων για την καταχώριση αιτήσεων και πράξεων.
➤ Αύξηση των δικηγόρων που απασχολούνται στο θεσμό του Συνεργάτη – Δικηγόρου.
➤ Λειτουργία του υπογείου πάρκινγκ στην οδό Λουκάρεως.
➤ Έλεγχος για την εφαρμογή της ελεύθερης εισόδου των δικηγόρων στις υπηρεσίες του Δημοσίου, των ΟΤΑ και του e-ΕΦΚΑ όλες τις εργάσιμες ώρες και ημέρες σύμφωνα με το άρθρο 36 παρ. 2 Κώδικα Δικηγόρων.